WELCOME

SELAMAT DATANG



Wednesday, February 10, 2010

lame da xupdate blog ni. rasa malas menguasai diri.hehehe. hari selasa MC p cabut gigi. sakit nya smpai skrg terasa. mkn pon xsedap. 'ABANG' kate, cabut je. t leh kurg kn duit hantaran. pergh!suke2 jek. bile aku kate nk wat gigi baru xblh la plak. xpe, xde gigi on abang terima. haaahaahaa..ni yg sayang abang aku tu...
skrg aku ngh praktis nk amek lesen kete. abah dah dok bising. adik aku 2 orang da dt lesen kete.akak die jer xleps2. xpe, ckit hari g dapt la. abh nk belikn kete baru ea..heeehee
wah!nmpknya aku telah mendpt byk khabar gembira dari kawn2 lame y nk kawin. alhamdulillah..cept sampai jodoh. aku? tggu hari jer..he3..lawk2.tgu je la. kpd kwn2 ku tahniah ye. akn smpai hari untuk ku jua nnti...lalala

No comments:

Post a Comment