WELCOME

SELAMAT DATANG



Thursday, February 11, 2010

TAKDIR @ KESILAPAN?

org kate hdp umpama roda. kdg d ats, kdg d bwh. org kte cinta itu buta. butakah cinta @ org y b'cinta itu buta? org kate..jgn terlalu gembira, krn akhirnya kita akn menangis. tkena pd dri sndiri akhirnya. smlm aku gembira dan mlm td aku menangis. silp siapa? aku @ dia? atau ini takdirnya pjalanan hdp kami?

org kte, brcinta lah dgn org y betul2 mncintai kita. bkn kita yg mncintainya. tp kalo dua2 saling menyintai mngapa tjdinya p'isahan? ianya takdir @ kesilapan? aku buntu. buntu dan terus buntu. adakah aku yg bsalah? @ dia?

andai ini tkdirya, aku harus terima. tp ikhlaskah aku menerima tkdir ini. telh lama menganyam cinta, tidak ku sgka bgini akhirnya..ku harap agar ada sinar baru untuk kami b'dua. sinar kebahgiaan kerana aku terlalu menyintai dirinya...

No comments:

Post a Comment